Hoe kan ik betalen?
Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u betalen doormiddel van Bancontact, IDeal of overschrijving.
Hoe lang moet ik wachten op mijn pakje?
Voor producten op voorraad proberen we deze de volgende dag te versturen. Indien het product niet op voorraad is, kan dit tot 1 a 2 weken duren afhankelijk van de beschikbaarheid van de producten.
Voor gepersonaliseerde producten kan je rekenen op één extra week alvorens het product wordt verstuurd.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor verzending zijn voor eigen rekening. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via woef@kukura.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Opgelet, gepersonaliseerde items kunnen niet geretourneerd worden.
Hoe werkt de garantie?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar woef@kukura.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de consumentenombudsdienst van belgië (https://consumentenombudsdienst.be/nl).